Serwis RTV Szczecin
- • Naprawa i Montaż Anten
- • Naprawa Innych Sprzetów RTV i Audio
Nasze serwisy RTV w Szczecinie
Naprawa RTV Sebastian Chudzik
Pytania od klientów
Przydatne informacje
Jaki jest zakres usług serwisów RTV?
Serwisanci dysponują wieloletnim doświadczeniem w zakresie napraw urządzeń RTV. By sprostać oczekiwaniom wszystkich Klientów zgłaszających się po pomoc z niesprawnym sprzętem elektronicznym, a także dynamicznie zmieniającego się rynku, stale rozszerzają swoją działalność o nowe czynności. W ich ofercie znajdziesz takie usługi jak:
Zgłoś się, a otrzymasz ofertę spełniającą Twoje oczekiwania. Technicy oferują profesjonalne doradztwo i pomoc w konserwacji, serwisowaniu i naprawie dowolnego urządzenia RTV.
Ile trwa realizacja zlecenia?
Wiedząc, z jak dużym stresem dla Klienta wiąże się każda awaria sprzętu elektronicznego, specjaliści starają się wykonywać naprawy tak szybko, jak się da. Klient może skorzystać z możliwości zamówienia pilnej naprawy – wówczas serwisant kontaktuje się z nim niezwłocznie po otrzymaniu zgłoszenia. Tego typu usługi są wykonywane zazwyczaj tego samego dnia, kiedy nastąpiło zgłoszenie usterki.
Czy sprzęt jest naprawiany w domu u klienta, czy należy go dowieźć do warsztatu?
Specjaliści od urządzeń RTV oferują wykonywanie napraw z dojazdem do Klienta na terenie Szczecina i najbliższych okolic. Cena za dojazd nie jest wliczana do usługi, jeśli tylko Klient wyrazi chęć realizacji zlecenia.
Co najczęściej psuje się w telewizorach?
Telewizory z czasem ulegają różnym awariom. Usterki mogą mieć drobny charakter lub mogą prowadzić do konieczności wymiany całych elementów urządzenia. Najczęstsze awarie telewizorów dotyczą przede wszystkim podświetlenia matrycy, martwych pikseli, rozmazanego obrazu bądź jego całkowitego braku, braku dźwięku, a także samoczynnego włączania się lub wyłączania.
Czy istnieje możliwość rezygnacji z usługi, gdyby okazała się ona nieopłacalna?
Zawsze istnieje możliwość rezygnacji ze zlecenia, jeśli tylko Klient uzna, że naprawa sprzętu elektronicznego jest dla niego nieopłacalna. Zarówno dokonanie wstępnej wyceny, jak i późniejsze wystawienie ekspertyzy nie zobowiązuje Klienta do skorzystania z usługi. Klient może odmówić wykonania zlecenia przez technika w dowolnym momencie. Zdarza się także, że łączność między odbiornikiem a pilotem zostaje zaburzona i wówczas występują problemy z brakiem reakcji telewizora na pilota.
W jaki sposób mogę dokonać płatności?
Klienci mają do wyboru płatność gotówką lub płatność kartą. Fachowcy od RTV są również w stanie wystawić fakturę VAT za wykonaną usługę. Należy jednak zgłosić taką potrzebę odpowiednio wcześniej, jeszcze przed realizacją zlecenia. Na fakturze powinny znaleźć się informacje dotyczące samej usługi, jak również dane Klienta oraz dane wykonawcy.