Naprawa Drzwi Lublin
Pytania od klientów
Jaka jest cena odnowienia drzwi?
Jaki jest czas naprawy drzwi wejściowych?
Fachowiec do naprawy drzwi wejściowych
Serwis drzwi antywłamaniowych
Jaki jest koszt naprawy drzwi zewnętrznych?
Szukam serwisu drzwi zewnętrznych
Szukam do regulacji drzwi antywłamaniowych
Regulacja drzwi wewnętrznych
Przydatne informacje
Czym zajmuje się serwis drzwi?
Fachowcy specjalizują się w naprawie, konserwacji i montażu różnych rodzajów i typów drzwi. Ich oferta zakłada między innymi takie usługi jak regulacja drzwi, konserwacja i smarowanie zawiasów, wymiana szyb w drzwiach, uszczelnianie drzwi czy wymiana i regulacja klamek. Specjaliści serwisują zarówno drzwi wewnętrzne, zewnętrzne, jak i przesuwne. Jeśli interesuje Cię któraś z wymienionych usług, skontaktuj się z wybranym wykonawcą i uzyskaj więcej informacji na jej temat.
Jaki jest czas oczekiwania na realizację usługi?
Serwisanci zdają sobie sprawę, że funkcjonowanie bez sprawnych drzwi może być dla Klientów sporym utrudnieniem, dlatego starają się wykonywać naprawy tak szybko, jak to możliwe. Chcąc przyspieszyć naprawę, zadzwoń najlepiej od razu po wykryciu usterki, uprzednio przygotowując szczegółowe informacje na temat sposobów objawiania się awarii drzwi.
Czy fachowcy naprawiają drzwi wewnętrzne?
Fachowcy naprawiają wszystkie rodzaje drzwi, w tym również drzwi wewnętrzne. Wymieniają oni klamki, przeprowadzają regulację i konserwację, wymianę oklein, paneli zewnętrznych i wewnętrznych itp. Jeśli zaobserwujesz jakąś usterkę, nie zwlekaj, tylko od razu skontaktuj się z serwisantem.
Ile kosztuje naprawa drzwi?
W zależności od rodzaju usterki oraz stopnia uszkodzenia, ceny naprawy drzwi mają charakter orientacyjny i zaczynają się od 100 złotych. Za montaż drzwi wewnętrznych z ościeżnicą regulowaną płaci się od 400 złotych. Koszt zamontowania drzwi przesuwnych zależy od ich wielkości i systemu jezdnego.
Czy fachowcy przyznają gwarancję na wykonane usługi?
Na wszelkie usługi serwisowe wykonywane przez fachowców Klientowi przysługuje gwarancja. O jej szczegóły warto zapytać konkretnego wykonawcę jeszcze przed przystąpieniem do realizacji zlecenia. W przypadku stwierdzenia wady usługi bądź niezadowolenia z jej jakości Klient może oczekiwać ponownego wykonania zlecenia bądź zwrotu całości lub części kwoty.